Monday, December 25, 2017

මඟ හැරීම

"මොකද කරන්නෙ ඉතින්.පලයන් ගිහින් කතාවට අල්ලගනින්.ඒකිත් උඹ දිහා රබර් ඇහැදානව දෙතුන් පාරක්ම මම බලන් හිටියෙ."

"පිස්සුද බං..."

"දැන් උඹට මොකද ඔච්චර බැරි නිකන් කතාවට අල්ලගන්න..උඹ ටිකකට කලින් කිව්වෙ ඒකිගෙ මාර ආකර්ෂණයක් තියනව කියල...උඹ ගෑණියෙක් ගැන කොච්චර කලාතුරකින්ද ඔහොම කතාවක් කියන්නෙ..
දැන්ම පලයන් ඒකිත් කොළ සිග්නල් එක දීල තියෙද්දි."

"එහෙම නෙවේ බං..මට බයයි....."

"මොකක්?"

"නෑ..මේකයි සීන් එක..මම ඒකි දිහා බලාගෙන හෙණ මනෝපාරක් ගහගෙන හිටියෙ.
ඒකි එක්ක මන්දාරම් වෙලාවක ලෝකාන්තෙ දිහා බලන් ඉන්න,ට්‍රින්කො වල බෝට් රයිඩ් එකක් යන්න,ඔපෙරා හවුස් එකේ මෝසාට්ගෙ මැජික් ෆ්ලූට් අහන්න.."

"යකෝ එච්චර දුරට හිතුවද? යකෝ මිනිහෙක්ට බය හිතෙන්නෙ කසාදයක් ළමයෙක් ගෙයක් දොරක් ගැන හිතෙද්දිනෙ.මට හිතුණ උඹ වුඩි ඇලන්ගෙ ෆිල්ම් බලන්න පටන් ගත්තහම....."

"බය වෙන්න කාරණාව මේකයි..
ඒකි ඇත්තටම මම කැමති දේවල් වලට කැමති නැත්තන්...එහෙම නැත්තන් මම කැමති දේවල්වල තේරුමක් හිතාගන්න බැරිනම්.ඒකි ගැන මම දැන් හිතුව දේවල් වැරදිනම්.වැඩිය ඕනෙ නෑ..ඒකිගෙ කටහඬවත් මම හිතෙන් මවාගත්‍ත කටහඬට වෙනස්නම්..මේ හැඟීම බිඳිල යනව.ඉතින් මම හිතපු දෙවල් එක්ක සමපාත වෙන්න තියන සම්භාවිතාවය සීයට....."

"බින්දුවයි දශම බින්දු දහයයි එකක්..."

"ඔවු ඒ ගාණට කියමු...ඉතින් ඒ තරම් පොඩි චාන්ස් එකක් වෙනුවෙන් මම මේ හිතෙන් හදාගත්ත හැඟීමට කෙලවාගන්නෙ ඇයි.
මම යන්නෙ නෑ කතාවට.."


5 comments: